#OOTD 003. A tourist in Amsterdam


Hola a todos! Hoy les voy a enseñar uno de los looks que usé en mi viaje a Amsterdam, con la excusa de querer estrenar algunas de las cosas que me había comprado allí justo el día anterior jejeje A pesar del frío que hacía ese día, yo me sentí muy cómoda llevando arriba nada más que el vestido que verán a continuación y el abrigo sin abrochar, eso se debe también a que el vestido es perfecto para usar en temporadas frías debido a su grosor. Como siempre les dejaré los enlaces a mis perfiles de Chictopia y Lookbook para que le den like a este look, así como también los nombres de las tiendas donde compré cada prenda.

----

Hello everybody! Today I gonna show you one of the outfits that I weared in Amsterdam in order to use for first time some of the clothing I bought there just the day before hehehe Despite the cold temperatures I feel very comfortable wearing only that dress in the upper part of my body, and wearing also an unfastened coat. That's because the dress is perfect to use in cold seasons due to this thickness. As always, I give you the links of my Chictopia and Lookbook profiles for you "like" this look, as well as the names of the stores where I bought each garment.

Meow bonnet: H&M Amsterdam
Sunglasses: Waterlooplein Market
Chain: H&M
Red velvet dress: H&M
Soft pink coat: Bershka
Warm leggings: Primark
Red velvet chunky boots: H&M