LOOKBOOK is for lovers + Valentine's Shooting

Febrero es el mes del amor, y por ello Lookbook.nu decidió cambiar su política permitiendo solo por esta vez subir fotos en las que aparezcan dos personas. Esta vez en concreto, al igual que hizo el año pasado, permite subir fotos tuyas con tu pareja con la única condición de que escribas en la descripción de la foto una pequeña historia o frase bonita sobre vuestra relación. A mi en especial me parece una iniciativa muy bonita, por lo que mi perfil no podía dejar pasar este concurso, además de que esto supone para mi poder sacarme una foto bonita con mi pareja ya que casi nunca se deja sacar una foto ya que no le gustan "estas cosas" (como él lo llama) ¬.¬ A continuación les dejaré el resultado de esta bonita mini sesión de fotos dirigida y editada por mi, así como también el enlace a la imagen que he subido para el concurso <3

----

February is the month of the love, therefore Lookbook.nu decided to change its policy allowing just this time upload photos in which can appear a couple. This time in particular, as it did last year, allows you to upload photos of yourself with your partner in love with the condition of write in the description of the picture a little story or nice phrase about your relationship. In particular, I think that it's a very nice initiative, so that my profile could not pass this contest, plus this means for me to take a nice picture with my partner, since he almost never lets take a picture of him and because he does not like "these things" (as he calls it) ¬.¬ Below I let you the result of this nice mini shooting directed and edited by me as well as the  link to the image I uploaded for the contest <3


"I don't know if love the same person during more than seven years is really love or just sickness... only thing I know is that we create a crazy and colorful world to each other, and that makes me happy everyday"




Esta última foto fue resultado de jugar con el editor jejeje

----

This last picture was the result of me playing with the editor hehehe


Y este ha sido el post de hoy, espero que os haya gustado. Hasta el próximo post! <3

----

And this is the entire post, I hope you like it. See you in the next post! <3

Kathy Andy