CHIC BUNNY: Looks Primavera 2016 / Outfits Spring 2016


En esta entrada les quiero mostrar dos maneras de combinar pantalones de mi marca Chic Bunny, el primer conjunto consistirá en un estilismo vintage y witchy, cuyo protagonista es mi boyfriend jeans con detalles rotos, dos tipos diferentes de tachuelas y bolsillos negros. Aquí el toque primaveral lo aporta el top con su estampado hippie.

----

In this post I want to show you two ways to combine trousers and shorts of my fashion brand Chic Bunny, the first set will consist of a vintage and witchy styling, whose protagonist is my boyfriend jeans with broken details, two different types of studs and black pockets. Here the spring touch is provided by the top with its hippie print.

Sombrero / Hat: H&M
Top: Bershka
Tattoo choker: Nox Jewellery
Botas de plataforma / Chunky Boots: H&M


El segundo estilismo lo protagoniza uno de los últimos high waisted shorts con estampados de flores que he hecho recientemente. Para ser sincera no sé muy bien bajo con qué estilos etiquetas este look, ya que para la foto sólo pensé en cómo lo usaría yo. Bajo mi perspectiva es un estilismo playero, o por lo menos yo iría a la playa vestida así.

----

In the second styling I use one of the last high waisted floral shorts I've done recently. To be honest I do not know very well how describe this outfit since for the photo I just thought about how I would use it. From my perspective is a beachy styling, or at least I would go to the beach dressed like that.


Sombrero / Hat: Zakka
Gafas / Glasses: Mercadillo / Street Market
Crop Top: H&M



Este ha sido todo el avance que les puedo dar mi última colección. Por último les quiero recordar que este verano podrán encontrar estos diseños y muchos más en la TLP / Summer - Con 2016 ya que estaré vendiendo allí <3


----

This was the whole advance I can give you of my latest collection. Finally I want to remind you that this summer you will find these designs and many more in the TLP / Summer - Con 2016 event because I will be selling there <3

Kathy Andy