FashionPhotography Madrid in Principe Pio + Collab with Happy Monday Store


(ESP)
Hola a todos! En la entrada de hoy les quiero mostrar el resultado de una de las sesiones que hice con el grupo de fotografía FashionPhotography Madrid. La sesión de fotos tuvo lugar el mes de diciembre del año pasado en la estación de metro Príncipe Pío (Madrid). En aquellos días no hacía tanto frío como hace ahora, tampoco llovía ni hacía mucho viento, por ello aproveché la ocasión para lucir uno de los tops que me envío la tienda Happy Monday Store a modo de colaboración (pueden leer el post que hice sobre esta tienda aquí). 

Sobre el top he de decir que es precioso, estoy enamorada de su estampado de planetas y constelaciones, aunque quizá lo que no me convence tanto y en parte también me incomoda es que es muy corto, demasiado corto, pero eso lo soluciono usándolo con una chaqueta, que como pueden ver en las fotos, queda perfecto.

Para la sesión de fotos me dieron a elegir el estilismo urbano que quisiera, así que opté por uno inspirado en la moda grunge, moda que me encanta y que suelo llevar muy a menudo, sobre todo en estaciones cálidas. A continuación les dejaré ver las demás fotos y les dejaré todos los detalles sobre el look. Espero que les gusten las fotos. ¡Nos vemos en el siguiente post!

----

(ENG)
Hello everyone! In today'spost I want to show the result of one of the photo sessions I did with the photography group FashionPhotography Madrid. The photo shoot took place last December 2016 at the Príncipe Pío metro station (in Madrid). In those days it was not as cold, rainy and windy as it is now, so I took the opportunity to wear one of the tops that Happy Monday Store sent me as a collaboration (you can read the post I made talking about this store here).

Regarding the top I have to say that it is beautiful, I am in love with its pattern of planets and constellations, although perhaps what does not convince me so much and partly also bother me is that it is very short, too short, but I solve it using a jacket, as you can see in the photos, it looks perfect.

For the photoshoot the photographers gave me the opportunity to choose the urban style that I would like, so I opted for one inspired by grunge fashion, fashion styling that I love and I wear very often, especially in warm seasons. Now I'll show you all the photos of that day and I'll leave all the details about the outfit. I hope you like the photos. See you in the next post!

Chaqueta y sudadera / Jackets : New Yorker
Short : Chic Bunny
Leggings : Primark
Tenis / Shoes : Vans











Grupo organizador / Organizing group :
FashionPhotography Madrid (Facebook & Meetup)

Fotógrafos / Photographers :
Alex S Dinu (Facebook & Instagram)
Alfredo Sánchez  (Web, Facebook & Twitter)

Maquillaje y peinado / Makeup artist hairstyling:
Yo / Me

Manicura / Nail Art :
Mi madre. My mom <3

****

Recuerden que pueden seguirme en FacebookInstagramTumblr & Twitter.
----
Remember you can follow me in FacebookInstagramTumblr & Twitter.


Kathy Andy